Friday, January 16, 2009

Yey Yey!

hari ini ; jumaat,160109.

saya sekolah mcm biaser..
bese ar..LAMBAT ag..
ekeke.

b4 tuh,saya perknalkan cikgu paling femes kat skola saya ;

EN.E'AJIS.
personaliti :
sgt kacak.macho.slow but fast.ha??.slow talky2.juz angkat tgn n mereka tunduk.
haaaha.


BENAR!
dy adalah cikgu disiplin kuh!
kadang2 tggu kat pagar.
sape lambat.kene lar!!

saya kene?
no.no.no..

sy jln sorok2 tadi.
cikgu ta nampak.
yess!

sume mpp usha saya.
berani bwk saya kpd cikgu.
no way oke!

then,saya jln blakang pondok pengawal.
hehee.

saya terusss...
g klass.
dgn berbekalkan nasi lemak,kueh muih..
masok klas teros mamam!

u knoe,kelas saya ade sudut mkann.
waah~
ye lar..dak tak ramai kan..
MEDANG KAMI! ;)

huhu.
then kenyang2 g sambong blaja.
malas nyer nak wat perbentangan..

pewot suda penoh meyh.
tapi!kene wat gak..
huhu.
tajuk saya ; PENDIDIKAN ISLAM.

dak klas bkn ramai sgt.
senang jeww n sambil2 mintak pendapat ade style seorang GURU?
ne taw saya bakal jadi guru kah..
;)

bla..bla..bla..
FINISH!

lalala..makan.makan.makan.

saya suka makan!
sebb tu saya gemok!

after rehat,
ade perjumpaan rumah sukan.
saya rumah RADEN,
rumah yg tetap dihati..
6 tahun woo!
hee.

sok adalah MERENTASI DESA.
huhu.
tapi saya tak lari.PBSM.
;))

lagi berita gembira!
biasiswa saya diluluskan.
sukeeee sgtt!
tenkiu cikgu!


saya pulang dgn happy.
masok bilik teros titOww.

;D

No comments: