Monday, January 19, 2009

jo'ok,aku bersimpatii..

detik pg yg bising bagaikan al-harbu fi palestin.
semua pelajar berpusu2 ke dewan skolah.

saya pun sama.
dtg cam besee.
sampai skola teros g dewan n bertugas.
ade perhimpunan..

ramai kawan datang.yelar..
bakal2 SISWAZAH megah di barisan kelas masing-masing.
;DD

saya juga sama!
ermm.
MC 4 today.
ehemm.
fikri!
lala

sgt gabra dier..
tunggang terbalik wehh.
hee~

but not bad lar..
great fikri!

dijadikan citeerr..
saya jln untuk memantau.
cewahh!

n tbe2 saya berdiri dsebelah jo'ok.
yehh~perbualan saya :


saya : eh!jo'ok..leme ta nmpak kau??pg mana??
jo'ok : eyh.yatie..aku nak duduk..
saya : dok jew lar.membe pnyer pasal..he!
saya : pipi asal merah?pkai mekap yerr??
(gelak)

ayu mula mencelah..

ayu : jo'ok,ko knaper??xcident eyh??
saya : ha??o'k!ko xcident?biler?terok tak??
jo'ok : ahhah..yatie aku xcident.terok!bahu aku patah..
saya : (terkejut) Ya Allah!cmner ley jadi..

kesian jo'ok..
patut lar die da lame tak dtg..
saya tak patut tak tahu ape dah jadi dgn die.
ape lar kan..

harap2 die ley sabar.
die shantek,lembut..
byk knangan manis mase form5 dulu..

saya doakan dia selamat!
sayang jo'ok!

ermm.
cekgu ddepan berucap.

bla..bla..blaa..
apetah.
tak dgr sgt.
perot da la lapr..

pas lik kelas ni.
saya mahu makan !
hahaa~

perhimpunan tamat.
berlari kekelas.

bajet nak mam.
ustazah masuk lak.
blaja b.arab..

bla..bla,..
habis!

aduih!
homework tak siap ag.
p.am..

buat.
dan siap..

hehehe.
saya bley makan.

waa~suke2.
kenyang pewot.
lalalala

g kantin,ingat nak jmpe kemak.
kte nak dtg.


bia die cari saya.
haha.
tapi ta nampak batang hidong pon.
huu.

blaja p.am.

cekgu tgk omework tadi.
fuhh.
beres!

betul semua.
lalalala.~

suke22.
time last.

my favourite teacher!
madam!

MUET!
really happy.
enjoyable.
tQ mam!

n pulang!
kami pulang lewat.

sgt penat..
adik2 da tggu lame ket kete.
sian2.

blik makan !
hee
solat.

dgr mp4.
titoW..
zzzzzzz.

at 4,sygku kjotkan.
huhu..

tx dear~
;DD

No comments: