Thursday, January 15, 2009

memOry of form LOWER6.

Pertama-tama nya saya rasa bertuah bergelar budak skolah lagi.
saya bleh tgk2 kan skola itu.
skola smk dato harun mmg tetap rindukan saya.

hehee.
kami mmg suke gadoh..
itu hobi!pendapat bercanggah..
dulu ramai lar mse 6rendah.

skang ramai suda pergi!
sampai hati.
mereka blaja jawh2.
tinggal kami..

*BUDAK SAINS* ;
-nuraini si kerek oke
-eikin 3 in 1.
-eswaryy suke suki.
-fatin asma' penyenyap!
-pija talky3
-tikah si blurr~

juz 6 students??waw!

klas saya?

*BUDAK ARAB* ;

-Saya yatie!
-fatin syafiqah si lembutt.
-ecah manjew yaw!
-wani sengih2.
-mardhiah too much talking.
-latif si kachakks
-azhar lelaki misteri!

;))

da exx STUDENT ;

-hajare si weird
-iqa geliga
-adah si budak kecil.
-qilah sentiasa think2.

rendoo bangat sama korang!

kini,ramai tadak.
blaja pon tak beshh.
;(

but2,kami tetap oke.
;)

b4 ramai bla,sempat berBBQ.
sonok sgt dat time.

at ; kem mega kristal kuala selangor.





*mardhiah tak ley bla!

No comments: