Tuesday, June 21, 2011

sape kate Tg. Karang takde pantai? (:


Kalau dah nama tanjung, memang lah berdekatan dgn pantai. So, aku betul-betul lama tak pergi ke Pantai Sg.Kajang. Aku rasa dulu waktu sekolah selalu lah aku meronggeng ke pantai naik motor dengan geng-geng sekolah ececeyywah. Bawak keropok lekor beli lah kat tepi jalan tu tong tong laa. memang sweet laaa zaman budak budak dulu. Tadi dgn secara on the spotnya aku mengajakk ijat anim utk pergi kepantai :) taraaaaaaaaaaaaaa !





lepas tengok sunset, baru aku puas. kbye :)

3 comments:

MahabbahOhAyin said...

wahh!
kat mana? kat mana?
selama ni tau pantai remis ajee :(
cer bg tau celah mana nak msuk nak g pantai ni?
huhu~
cam besh je..! ;D
pelisss~

yetzOlala ; said...

haha jalan nya tersorok sikittt. lalu jalan sungai kajang terus je sampai laa ke pantaii. skang air dah kotor. ceyh !

Che Aa said...

aku pegi sana last week. it's worse. dah tak sama macam dulu. nak lalu naik kereta tak lepas..kena naik moto.