Saturday, October 10, 2009

BAS. imissyou.



saya ada adik, leha. adik saya tingkatan 5. nak tahu?

today[101009,9.00 a.m] :
''akk, plz antar leha pergi pasir penambang, k.selangor.. mahu raya rumah kwn.''
kataku '' kau naik lah bas. belajar naik bas. kan seronokk. ''
''leha tak tahu naik bas. tak tahu. ''
bebel ku '' sian kau. takpe. tu lahh. len kali blaja. besar nanti senang. blaja jauh2 senang. akk nanti takde, pandai2 la kau berdikari.. ishh. jgn macam katak bawah tempurung. malu taw tak. nak harapkan orang je.. '' nada tegas.
''ajar lah. ''
btw. saya follow dia naik bas.ajar cara nak bayar tambang. ajar tekan loceng. mean b4 nak smpai tmpt nak turun kene tekan loceng awal2..
kami bayar tambang ke pasir penambang. tapii die jew turun. saya turun di k.selangor..ye lahh, nak amek bas ke tg.karang balik.. hee

seronok gak naik bas. saya dah lama tak naik bas. hehe
sampai di stesyen bas. lapar. pergi kfc.
makan sorang-sorang. hehe.

then balik pas makan.
tggu bas tg.karang.
lame taw.

dtg bas. wane merah. dulu2 saya cakap. bas goyang2.
ia mmg uzur.
hee. bayar tambang.
duduk. angin manyak masuk. :D
pakcik drebar bas ajak sembang. seronok die menyembang. padahal tak dengar pon die cakap ape.
lame pastu baru faham. die kate muka saya macam seorang anak dara yang terpakse berkahwin dgn org tua 70-an. org kampung die lah. seronok die nyembang.
saya layan jew lah. gelak2.tp npe kta muke saya sama??
hee
sambung dia. dak perempuan tu dah lari. tambahan pulak tak waras a.k.a gila..
haha
sadis saya dengar nasib dak perempuan ni.
yg seronokner, pak drebar ni sedang carik dak tuhh.
fuhhh, kalu dia cakap saya perempuan tu, tak ke makin seronok cite saya ni ;))


pakcik drebar :D


dalam bas :)
budak2 baru turun bas, ramai giler

No comments: