Wednesday, September 16, 2009

17SEPTEMBER ;;;




16september ;

pulang dari sekolah, macam biasa rutin harian aku menghantar kueh-mueh jualan mak ke bazar ramadhan.
tu lah keje aku bila jarum pendek jam tunjuk ke angka 2 petang.
tapii harini, aku nak ke shah alam ambil czen aku dan sahabat comel aku balik ke tg. karang.
huuu.
after antar kueh, terus pg. n aku seorang sajaa.berani2. huu

agk jam 3 sampai di perkarangan kolej anggerik, tggu my czen then ambek lilikk pulakk.
huu. nasib tak sesatt. waahh2, smpai umah sewa die mcm banglo. lawaa. jmpe lilik, terus gelak2 sebab die ni, agak mereng sikitt. suke2 ! oops ! hee.

balik dalam jam4.30 petang.
kami singgah ke jusco bukit raja.window shopping la konon.
masuk dalam. berbulu2 jew mate ni nak beli. ha ambek kau ! sorang2 ade je beli. heee
sampai la berbuke.
tempah kat pizza, takutt penuh nantii.
then dpt table 21.
huu
layann yg baikk.
aku baru mkn sup , da knyang. pizza ta abeh terus bawak likk.

saaammpai dirumah jam 9 .
letihhh! siap2 mandi. terus tidow !
sampai la pagi ini.

17september :

pagi2 tak sekolah sbb trial da abeh.
malas dtg
hee

then cabut rumput. yer lah, nak raya kann
huu
dpan umah. tepi umah, hu, rajen !

badan agak letihh !
rehat2, then bukak lappy,
tertera, calendar : 17 september 2009 :
waa!! BIRTHDAY MIRAAAA !
i ingatt beberapa hari lepas.
mlm tadii i tdow awal miraa.
hee

so, i maw wish ;
HAPPY BIRTHDAY AMIRA NABILLA BT NORAHMAD SHAH.
AKU SAYANG KAU LEBEYHH
SUKSESS !
MOGA ALLAH MEMBERKATI SEGALA APA YANG KAU KERJAKAN.
(:

huu, sowee lambat wish. HAPPY BIRTHDAY ! ! ! !



imissyou.

1 comment:

mireya said...

terharunye!!! ;')

I MISS YOU SO MUCH la sayang!

and love you! thanks oke. nanti balik kita jumpa, rendu niihh.

mwah mwah syg yatie byk2! ;D