Monday, August 3, 2009

PANGKOR bukan untuk KURSUS ..

salam

29 julaii .

pada pagi yang suram :

latif : aku ade brite best. aku nak wat suprise, tapi apakan daya, aku nk ckp jugakk
mardhiah : weyhh! ape weyhh! (nada kecoh)
latif : ermmm,,
mardhiah : hishh!
latif : kite bakal pergi pangkor lagii !
budak2 lain + ngan aku : yeyhh !!

tapii aku xde la teruja sgtt. yg nmpak sgt menjelikkan aku,. dak kecoh tuh. huu
well, ni kali ke-2 kitorang pergi lagi tuk kursus b.arab .

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

31 julai.

perjalanan seperti biase. bas yg lawa.
pemandu yg berhemah.

selamat sampaii ke bay view beach resort (:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

1 ogos.

dgr ceramah. beshh (:

petang :
jenjalan pantai. naek bot pusing2 pulauu .
wow!

byk berjalan sebenarnyer dari kursus.
hee

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

2 0gos :

balikk !
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

pictchaa !









No comments: